Proljeće, Ice Age i Broken Flowers

Aha, proljeće je definitivno stiglo. Ja samo držim palčeve da odjednom ne skoči na +40stepeniC ……

Danas je jutro bilo predivno (možda i zato sto je napokon zakrpljena cijev kod komšije, pa nema više malog vodopada niz zid i pločice u mom kupatilu…). Ne odoljeh da fotografišem jednu voćku u cvatu …

Photobucket

Sinoć sam sa drugarom gledala u bioskopu „Ice Age 2“. Preskočiću svu halabuku oko sinhronizacije, i reći da je film FENOMENALAN !! Prvo, zabavan, smiješan, osjećajan i poučan. Drugo, odlično urađen ! Mala vjeverica je prosto savšeno napravljena !!

Photobucket

Sid je divan lik !! Jao, prosto je divan koliko se trudi da učini nešto za svoje prijatelje !! A i oposumi su likovi i po 🙂

Photobucket

A „Broken Flowers“ ? Volim Jarmusheve filmove, uvjek me opuste. Ovaj je dobar, ali ništa posebno. Ima scena i ambijenata o kojima ću razmišljati.

Što se tiče pletenja, leđa projekta 1 su gotova, samo da ih uslikam i postaviću sliku……

————–
KOMENTARI:
• At 5. april 2006 16:08:00, kalimero (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
samo da ti kazem…..pod 1: satic je divannnnnn!!!!!!……..pod 2: nije fer, isla si na ice age bez mene……sad ja moram da jurim zrtvu, da se i ja malo smejem….
• At 5. april 2006 16:25:00, mufasa said…
Priznaješ da si zabila igle u leđa vlastitog projekta 1?
• At 5. april 2006 16:46:00, Maya said…
@kalimero: hvala za satić, ali ja ga nisam pravila, preuzela sam sa neta…. za Ice Age: kme, kme, kako nisam rekla?? Ma može se ići i gledati i sam, pošto je sve mnogo zabavno i slatko 🙂 @mufasa: ajoj, otimao se dugo, bilo je krvi svuda, vidjećes sliku….
• At 5. april 2006 19:19:00, iznogoud76 said…
Trešnja je izvrsna. Blog je lijep. Jedan od rijetkih dobrih.
• At 6. april 2006 14:04:00, Maya said…
Iznogude, zahvaljujem 🙂

Ostavite odgovor

