Dva pletacka projekta

Sa dolaskom suncanih dana osjetih da je dosta bilo crne pozadine, te odlucih da promijenim boje bloga….. A mora se stupiti i u akciju pletenja laganijih stvari. I tako odabrah sledeca 2 projekta:

PROJEKAT 1:

ili prelazni projekat….da se nosi preko kosulje, dok se vrijeme ne odluci koliko stepeni zaista hoce da bude. Ideju sam dobila od Sandre, vlasnice bloga „Stay at home knitter“. Na prvoj slici je njen rad, a desno konac koji sa ovaj projekat. Boje i materijal nisu isti, a izrez ce biti V.

Photobucket

PROJEKAT 2:

Ovo cu praviti od konca koji sam kupila u St.Georgeu. Ideju sam dobila iz jednog modnog casopisa, koji naravno nije imao mustru, nego samo cijenu ….Posto je konac saren, odlucila sam se za relativno jednostavnu mustru, 2/2 pasica, pa 1/1, i na kraju glat. Ako vam ista znaci, 110 petlji daje 50cm.

ZAVRSENO

—————–
KOMENTARI:
• At 1. april 2006 23:28:00, samba said…
ja sam pomamno plela u trudnoćama, izmišljala mustre, čuda radila…i čim sam rodila sve spremila u torbu, eno još čeka
• At 1. april 2006 23:34:00, nemiri said…
ne umem da štrikam, sviđa mi se prelazni projekat
• At 2. april 2006 19:47:00, Sandra (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Fala za napomenu o komentarima! Nikad mi ne bi palo na pamet da morm kliknuti na broj! Pozdrav, i čekam novi entry!
• At 2. april 2006 21:38:00, pirat_w (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Moracu da se potsetim kako ide sve ono strikanje i kukicenje polako pocinjem da se navlacim. Mislim stvarno si kvarna.
• At 3. april 2006 13:55:00, Maya said…
@sandra: evo postavila sam napomenu u vrh strane, nadam se da sada nece biti zabune. Barem je moj blog jedinstven po necemu :). Novi entry dolazi vrlo brzo! @pirat: takve smo mi skorpije 🙂 Ako budes dobar, dacu ti par podsjetnickih casova :).

Ostavite odgovor

