knjige… opet …

Aven i Gozba

Zavrsih sinoc „Aven i Jazopas u zemlji vauka“. Preporucujem ! Zasto? Pa, prvo, uzivanje je citati naseg pisca EF, koji je u knjigu unio elemente naseg nasledja, a i smislio originalne nove nazive i imena. Pored toga, pisac je knjigu ispunio mastom inspirisanom drugim djelovima svijeta, ali onom koja ne opterecuje pricu. Iako je knjiga rezervisana za mladje citaoce, ja sam uzivala. Jeza koju sam imala pri nadolazecim urlicucim Vaucima nije naivna :).

Takodje u izdanju „Lagune“ napokon je izasla i „Gozba za vrane“. Hm, nije tesko vidjeti da cu u skoroj buducnosti posjedovati i ovu knjigu – stvarno ne mogu da citam sa ekrana.

Ah, da, procitala sam i Vukodava – drugu knjigu, ali kako sam pisala recenziju za nas novi casopis „Antares“ – sada ne mogu da beknem nista osim : jedva cekam da vidim Kucu u bioskopu ! 🙂 Ocekujemo da ce „Antares“ izaci za mjesec dana.

A sad – pletenje !! La Laro, cini mi se da sam skoro indentican tekst procitala zimus u nekim drugim nasim novinama. Bah, ne volim da radim sto rade i svi drugi, ali od pletenja vala necu odustati 🙂 Sa druge strane, cik da vidim neku nasu cicu kako plete u parku, a kamoli kaficu. Ako je ipak vidite, mozda sam to ja 🙂

Jer, kupila sam juce u St.Georgu jednu suknjicu, i za oko mi zapade da imaju i pamuka !! Kupih neki shandareni, vidjecu kako ce to da izadje za neku ljetnju majichicu, pa vam postavljam slike.

SSlatka Plavusho, to uopste nije losa vijest, hvala ti na njoj ! Vjerujem da zapadni ljudi nemaju vremena za mnoge stvari, i sama zivim nekad takvim zivotom. Da me mama kao malu nije naucila da shtrikam, ko zna….. Hvala mama 🙂

A da sve nije tako crno, evo slike jednog dase koji se bas zapetljao u pletenju 🙂 🙂
Photobucket

————–
KOMENTARI:
• At 30. mart 2006 13:42:00, dorwinion said…
ah, nemaš pojma kako se radujem ovim tvojim mini recenzijama knjiga! Uvek sam u nekoj frci koju knjigu pre kupiti i mnogo mi olakšava kada čujem mišljenje nekoga čijem sudu verujem ! pusa! :))
• At 30. mart 2006 20:09:00, Walker (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Evo da ostavim komentar, iako ne možeš nikako znati da li sam to zaista ja ili neko drugi. Javi se kad pročitaš o Maji iz Londona koja se igra sa tabulom, kad odustane od pokušaja da živi normalan život…
• At 30. mart 2006 20:17:00, Maya said…
Nema Walkera do Walkera kojeg ja znam 🙂 And you are so busted !! – rekoh ti preko Trilian da sam procitala tvoju recenziju 🙂 Ne napomenuh naravno najv :)aznije – da cu zbog tvog opisa i kupiti knjigu !!
• At 31. mart 2006 10:18:00, Tay said…
Lepo. Pozdrav. Dolaziću češće.
• At 31. mart 2006 14:54:00, Kalimero (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Znas da sam potpuno nezainteresovana za literaturu koju ti citas, i nisam ovde zbog toga…..samo da ti kazem da je ovde bez tebe bas mnogo cudno i prazno! Jedva cekam da ustanes iz kreveta pa da opet cujem kako mi iza ledja kuckas…..:)
• At 1. april 2006 17:52:00, Beogradoholik said…
Ma, jel to onaj Australijanac/Novozelanđanin [„Gladijator“] plete!? Hehe! ^_^/
• At 1. april 2006 17:57:00, Beogradoholik said…
Jeste, jeste… Rassel Crowe… setih se imena…. kad sam pogledao „view image“! -_^
• At 1. april 2006 18:57:00, Maya said…
@sanja: Martin je genije, samo mu je mana sto se nije zadrzao na kratkoj formi, koja mu tako dobro lezi, vec je krenuo u beskrajan serijal. @kalimero: hvala, curo! Pitam se samo ko vam je pustao muziku dok mene nije bilo 🙂
• At 1. april 2006 23:26:00, samba said…
slabo imamo vaših autora, i jako mi fale…

Ostavite odgovor

