casopis i jos malo pletenja

Moram da se pohvalim da sam postala urednik za dio epske fantastike u buducem casopisu u okviru KONEFa :). Ime jos nismo odabrali, ali tek smo krenuli, prikupljamo tekstove, ilustracije….Ako vas interesuje vise, ili zelite da se ukljucite, pogledajte sledece teme:

http://www.tolkien.co.yu/viewtopic.php?t=16419

http://www.at-at.org/viewtopic.php?t=1869&postdays=0&postorder=asc&start=0

A evo i malo pletenja:

– zelene carapice, koje sam tek po zavrsetku nazvala „vilenjackim“ 🙂 – jos im samo zvoncici nedostaju :). Tako sam i pisuci sastave u srednjoj skoli prvo pisala sredinu, a onda prvu recenicu i naslov …

elvish socks

– bijela vunica, koju sam kupila jednog izuzetno kisnog dana, da kompletiram ovaj divan svjetlucavi sal i ispletem rukavice (ocekujte i uputstvo 🙂 )

Photobucket

———–
KOMENTARI:
• At 7. februar 2006 11:08:00, jelo i ostalo said…
bas su lepe carape!
• At 7. februar 2006 12:02:00, nemiri said…
fino 🙂
• At 7. februar 2006 12:26:00, Maya said…
Hvala 🙂 A sta je fino, urednistvo ili vunica ? 🙂
• At 8. februar 2006 1:05:00, Beogradoholik said…
hihi, kao dve snežne pufne, ili loptice od šlaga!
• At 2. jun 2009 10:03:10, Anoniman (Neregistrovan) said…
simpa su ti carapice…ali mozes li nam napisati i upustvo..hehe ja sam pocetnik pa ne znam..hehe..hvala

Ostavite odgovor

