BEOKON i VUKODAV

Proslog vikenda odrzan je BEOKON u Sivogradu. Za one koji ne znaju, bila je to Konvencija za sve one koji vole fantastiku. Bih tamo cijeli vikend i bilo mi je uglavnom lijepo – ljudi su bili ok, kao i filmovi i druzenje….. mada se iz Krcme nije pojavilo vise od dvoje ljudi, i mada se moja omiljena EF nije mnogo spominjala. Ima mnogo rekacija i slika o ovome na netu, pa ako vas interesuje potrazite na forumima cije sam linkove dala desno.

Ili – „Sta ce ti znanje, ako ima google“ – kako rece jednom jedan moj drug 🙂

Na kraju, imadoh prilike da kupim jednu od stampanih ilustracija Boba Zivkovica 🙂 Ovaj daroviti ilustrator sigurno vam je poznat iz „Zabavnika“ i „Kreativnog centra“. Za mene su njegove ilustracije nesto sto odvlaci u neki medjusvijet poludjetinjstva, smjeha i ozbiljnosti – nema potrebe da kazem da ih mnooogo volim. Evo sta sam kupila:

Photobucket

„Vukodav“ – Marija Semjonova

Photobucket

…… napokon zavrsih knjigu 🙂

A predivna je, od srca je preporucujem ! Lako se cita jer je jezik magnetican. Glavni lik puca od snage i obzirnosti, i podsjeca nas na neke davno zaboravljene ideje i misli. Mada neki zamjeraju sto u pocetku lici na Konana, i da je sam Vukodav suvise moralan, ne osvrcite se na njih i knjigu u ruke 🙂

Rusi snimaju i film, a ja se iz sveg srca molim da sve ispadne barem pristojno. No, iako glavni glumac nije bas kao lik iz knjige, nista mu ovako, kao junaku, ne fali 🙂 🙂

Jedva cekam 🙂

Evo i par linkova sa slikama iz filma:

http://www.kinokadr.ru/gallery/2004/09/21/wolfhound/#a

http://kinokadr.ru/gallery/2005/08/16/young_volkodav/

http://www.volkodaw.ru/

I da, grijesila sam……. bila sam u petak u „Lush“u ponovo…. zene, ako ne znate sta je …. pa zarazno je, istina je, ali je predivno……….

—————
KOMENTARI:
• At 30. januar 2006 14:52:00, napushanovic said…
Citao i ja Vukodava 🙂 Sjajno. Lepo ti sto je epska fantazija, a lepo ti i sto je slovenska mitologija upletena.
• At 1. februar 2006 22:24:00, Beogradoholik said…
Jao, i ja sam _to-tal_ni_ SF fanatik! ^_^
• At 1. februar 2006 22:32:00, Beogradoholik said…
“ iz mojih ranih djevojackih dana“ …. ova ti je dobra… sobzirom na tvoju „starost“!!!^_^ Majo, nesto se cudno dogadja: komentarima se moze stici samo preko „busted“! Jesi li to iskljucila komentarisanje?
• At 2. februar 2006 11:51:00, Maya said…
Beogradoholik, ako si SF fanatik, posjeti dvije Krcme cije sam linkove dala pod Forumi, sigurno ces naci nesto zanimljivo, i sa nekim da popricas. A „rani djevojacki dani“ su oni problematicni, oko 15e, kada sam se trudila da izgledam vise kao musko nego kao zensko 🙂 Komentari preko „busted“? Ne znam sta to znaci. Drugi nisu imali problema ako bi kliknuli na broj pored naslova posta.
• At 2. februar 2006 16:41:00, Beogradoholik said…
E pa sad razmisljam; ko je gluplji, da li ja koji nisam ukapirao gde je „ulaz“ komentara ili autor template-a koji je tu postavio umesto dole, gde je uobicajeno. Izvinjavam se ako si ti nesto intervenisala, ali zaista je neobicno…! -_^
• At 2. februar 2006 18:36:00, Beogradoholik said…
Eh Žana, Žana… jedna fina, nadasve „trendi“ devojka zaranog smeha…. ali koja i pored svega nije provalila sam pojam bloga! ^_^
• At 7. februar 2006 10:56:00, Maya said…
Beogradoholik, pozicija komentara je takva u template-u koji koristim. Ne znam toliko o html-u da ih izmjestim dolje, gdje je uobicajeno.

Ostavite odgovor

