Vikend horora :)

Jeee, uspjela sam malo da se snadjem u html-u i uredjivanju stranice !

Evo i velikih slika, i liste sajtova i foruma koje posjecujem, i licnog zaglavlja ….

U subotu me je ljubavnik vodio u privatan studio na gledanje horor filmova – samo nas dvoje :). Tri horora, i „Ghost Dog“ – izuzetan film ! A horor film kao horor film…. dok je zvijer ili neko zlo skriveno, strah je tu… kad se pojavi, to je samo losa maska 🙂

Prosle nedelje dobila sam sal „Narnia“ u nagradnoj igri „YellowCab“a ! 🙂 Film nisam jos pogledala (zelim da prvo procitam knjigu), ali sam iz trailera zakljucila da je to onaj crveni sal koji nosi faun Mr. Tumnus. A pri tome je i lijep i topao :). Evo kako izgleda:

Photobucket

A evo nesto i za ljubitelje cokolade, doduse samo u slici – juce sam bila na aerodromu da se vidim sa mojim prijateljem Edinom, koji je doputovao iz Toronta, i nastavljao za Podgoricu. Donio mi je ovu predivno upakovanu kutiju, punu belgijske cokolade 🙂

poklon cokolada

Uz to i februarski primjerak casopisa „Realms of Fantasy“ (http://www.rofmagazine.com), te je vece proteklo u citanju vijesti iz fantasticnih svjetova i grickanju belgijske cokolade 🙂 Nice, isn’t it?

————-
KOMENTARI:
• At 17. januar 2006 14:40:00, Maslačak said…
e pa cokoladu ne jedem, al sal bi dobrodosao…jos crven… lepa boja… plavusama lepo stoji 🙂 ajd dobrodosla!
• At 17. januar 2006 14:47:00, Hajdi said…
pletenje je baš u modi,ajde malo štrikanja..
• At 18. januar 2006 11:17:00, Neda (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Sal je lep i izgleda bas fino i toplo…bas za hladne zimske dane.Ali je u iste dane bolje ostati kod kuce i mljackati cokoladu…jos belgijsku :drool:
• At 18. januar 2006 11:51:00, Eladan (Neregistrovan) (Neregistrovan) said…
Ja jedem i čokoladu a imam i pik na šalove ostale pletene gadgete. Dakle Maya-Sedai, seti se svog Gaidina ponekad 😉

Ostavite odgovor

